Gra-O-Bakugan

Bakugan PBF


#1 2009-10-06 18:37:02

Rej

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-05
Posty: 36
Punktów :   

Karty

Karty otwarcia:

Postać (podczas zakupu nalezy napisać kartę jakiej postaci się kupuje) - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń. CENA: 3000 $.

Siła kart - za każdą zużytą przez nas kartę super mocy zwiększa moc bakugana o 50. CENA: 500 $.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się. CENA: 800 $.

Poziom Niżej - zmniejsza moc bakugana przeciwnika o 100. CENA: 400 $.

Wielka Moc - za każdą kartę na polu (KO) zwiększa moc jednego bakugana o 50. CENA: 500 $.

Oślepiająca brama - bakugan o mniejszej mocy wygrywa bitwę (dla Haos). CENA: 500 $.

Ognista brama - bakugany pyrusa rosną o 150 pkt mocy, a darkusa o 120. CENA: 500 $.

Płomienny krąg - zwiększa moc pyrusa o 110. CENA: 400 $.

Glamour Gate - moc pyrusa zwiększa o 200, a ventus o 180. CENA:1000 $.

Towarzysz Zagłady - niszczy oba bakugany (dla darkusa). CENA: 400 $.

Iluzja Miny - gdy 2 bakugany znajdą się na tej karcie, aktywuje się ona sama niszcząc obydwa bakugany. CENA:700 $.

Pustynia - zwiększa moc Subterry o 150. CENA: 550 $.

Podwodny świat - bakugan może przejść na inną kartę otwarcia (dla Aquos). CENA: 350 $.


Karty super mocy:

Siła ciemności - jeśli Twój bakugan znajduje się na karcie otwarcia przeciwnika, zwiększ moc swojego bakugana darkusa o 140, lub swojego bakugana haosu o 60. CENA: 900 $.

Wezwana fala - można użyć tylko podczas walki na karcie otwarcia przeciwnika, zwiększa moc aquos o 140 punktów. CENA: 780 $.

Ognista Tarcza (dla Pyrusa) - zwiększa moc bakugana pyrusa o 180 punktów i neguje efekt karty otwarcia. CENA: 2 600 $.

Przewidywalny przeciwnik - zwiększa moc bakugana haosu o 120, darkusa lub subterry o 110, ventus lub aquos o 90. CENA: 800 $.

Zwiększenie mocy - zwiększa moc bakugana pyrusa, subterry lub darkusa o 60 punktów. CENA: 300 $.

Wstrząs mocy -  zwiększa moc bakugana haosu, aquos lub ventus o 60 punktów. CENA: 300 $.

Płomień - zwiększa moc bakugana pyrusa o 80 punktów. CENA: 350 $.

Ciemność - zwiększa moc bakugana darkusa o 80 punktów. CENA: 400 $.

Oślepiające światło - zwiększa moc bakugana haosu o 80 punktów. CENA: 350 $.

Unik i zwycięstwo - dzięki tej karcie bakugan o niższej mocy jest w stanie pokonać bakugana o wyższej mocy. CENA: 1 500 $.

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów. CENA: 750 $.

Punktowy cios - podczas walki, jeśli moc bakugana jest większa niż 400, to zostaje ona zmniejszona do 100. CENA: 950 $.

Poczwórna bitwa - obaj gracze wybierają i dorzucają po 1 swoim bakuganie z ręki i mamy walkę 2 na 2, moce bakuganów się sumują, wygrywa para, która ma w sumie więcej mocy. CENA: 400 $.

Karta Domeny - podczas walki, jeśli bazowa moc (bez wzmocnień) bakugana przeciwnika jest o 100 lub więcej wyższa, bakugan danej domeny dostaje 150 punktów mocy. CENA: 500 $.

Wir Aquos - zwiększa moc bakugana aquosa o 150 punktów. CENA: 900 $.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów. CENA: 900 $.

Otwarte pole - zwiększa moc bakugana subterry o 150 punktów. CENA: 850 $.

Czarna dziura - zwiększa moc bakugana darkusa o 150 punktów. CENA: 900 $.

Wschód słońca - zwiększa moc bakugana haosu o 150 punktów. CENA: 900 $.

Szybkie natarcie - gracz, którego bakugan ma mniejszą bazową moc nie może w tej bitwie aktywować kart super mocy. CENA: 750 $.

Wysokie napięcie - jeśli zwycięzca tej bitwy (podczas której ta karta zostanie użyta) wygra mając przewagę 100 lub więcej punktów mocy, to do końca walki nie może już użyć żadnej karty super mocy. CENA: 1 000 $.

Ściana ognia (dla pyrusa) - blokuje efekt karty otwarcia i niszczy ją (do walki normalnie dochodzi jeśli są tam 2 bakugany). CENA: 400 $.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki. CENA: 250 $.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole. CENA: 700 $.

Kopia - podczas aktywacji tej karty należy wybrać jedną KSM użytą wcześniej przez przeciwnika, Kopia przyjmuje ten sam efekt jak tamta karta. CENA: 1 500 $.

Magmowa Fuzja (dla subterry) - jeśli Twój bakugan na polu ma największą moc bazową, to zniszcz go by zniszczyć wszystkie karty na polu. CENA: 350 $.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika. CENA: 1 000 $.

Karta zagłady - używa się jej na początku walki, trwa do jej zakończenia, pokonany bakugan trafia do wymiaru zagłady, skąd nigdy już nie wróci (traci się bakugana na stałe), dodaje 30 pkt mocy bakuganom darkusa. Karty Zaglady nie można użyć przeciwko przeciwnikom mającym mniej niż 5 bakuganów. CENA: 7 500 $.


Karty specjalnych zdolności:

Nazwa karty (Imię bakugana, który może jej użyć) - opis karty. CENA: cena kupna karty.

Duma smoka (Apollonir) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Apollonirowi. CENA: 500 $.

Rozproszenie Roa (Apollonir) - poziom mocy wszystkich bakuganów wraca do bazowego. CENA: 400 $.

Maximum Pyrus (Apollonir) - zwiększa moc Apollonira o 200. CENA: 1 000 $.

Kontruderzenie (Bee Striker) - neguje efekt ostatniej karty i sprawia, że Bee Striker wraca do ręki bez walki. CENA: 150 $.

Atrakcja (Centypoid) - pozwala ruszyć dowolnego bakugana na inną kartę otwarcia. CENA: 200 $.

Atak kolców (Centypoid) - moc przeciwnika maleje o 100, moc centypoida rośnie o 100. CENA: 350 $.

Wielkie wyłączenie (Centypoid) - neguje efekt karty otwarcia. CENA: 300 $.

Atomowy Fason (Clayf) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Clayfowi. CENA: 400 $.

Prawa ręka giganta (Cykloid) - niszczy kartę otwarcia na której stoi cykloid (Jeśli Cykloid jest sam na tej karcie, to po jej zniszczeniu wraca do ręki, w przeciwnym wypadku dochodzi do walki). CENA: 300 $.

Poniżające spojrzenie (Cykloid) - moc wszystkich bakuganów spada o 50. CENA: 200 $.

Siła smoka (Dragonoid) - moc Dragonoida rośnie o 100 punktów. CENA: 300 $.

Partnerzy (Dragonoid lub Griffon) - każdy Dragonoid i Griffon zyskuje 50 punktów mocy. CENA: 200 $.

Gorący podmuch (El Condor) - dodaje mu 100 punktów mocy. CENA: 300 $.

Splot słoneczny (El Condor) - neguje efekt karty otwarcia i osłabia przeciwnika o 50 punktów mocy. CENA: 350 $.

Demoniczna magia (Exedra) - zamienia w kamień bakugana sojusznika (niszczy go) i wysysa z niego całą jego moc, która jest dodawana do Exedry, po czym niszczy kartę otwarcia przeciwnika. CENA: 1 500 $.

Tornado Pandemonium (Falconer Ventusa) - neguje efekt KSM. CENA: 500 $.

Burza piór (Harpus) - dodaje Harpus 100 punktów mocy. CENA: 300 $.

Podwodne tornado (Żółwoid) dodaje mu 100 punktów mocy. CENA: 300 $.

Super skorupa (Żółwoid) - zmienia moc przeciwnika do jego bazowej i Żółwoidowi dodaje 100 punktów mocy. CENA: 800 $.

Zapora Wodna (Żółwoid) - przeciwnik nie może użyć żadnej KSM w tej bitiwe. CENA: 450 $.

Strzała Wodnika (Lars Lion) - wskrzesza wszystkie bakugany haosu po czym zyskuje ich moc. CENA: 2 000 $.

Skaczące żądło (Laserman) - pozwala zaatakować z dowolnego miejsca. CENA: 100 $.

Ostry siepacz (Laserman) - odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je Lasermanowi. CENA: 800 $.

Moc Ziemi (Manion) - zwiększa jego moc o 50, a przeciwnika zmniejsza o 50. CENA: 300 $.

Podwójna maczeta (Mantris) - zwiększa jego moc o 100 punktów. CENA: 300 $.

Marionetka (Mantris) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na inne pole. CENA: 200 $.

Ostre Cięcie (Mantris) - zmniejsza moc przeciwnika o 50 punktów. CENA: 150 $.

Szkarłatne tornado (Monarus) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na dowolną kartę otwarcia. CENA: 200 $.

Powietrzna walka (Monarus) - może dowolnie poruszać się pomiędzy kartami otwarcia i jest odporny na efekty kart otwarcia. CENA: 250 $.

Turmoil (Oberus) - zwiększa moc o 200 punktów. CENA: 800 $.

Błękitny Podstęp (Preyas) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika i zabiera mu 50 mocy, które dodaje sobie. CENA: 700 $.

Iluzja Wody (Preyas) - przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia. CENA: 150 $.

Zatruty Kieł (Rattleoid) - 150 mocy jest zabierane przeciwnikowi i transferowane do Rattleoida. CENA: 1 700 $.

Drapanie cienia (Ravenoid) - przeciwnik traci 50 mocy. CENA: 150 $.

Łamacz chmur (Ravenoid) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika. CENA: 300 $.

Ogień Saurusa (Saurus) - dodaje 50 mocy i pozwala zaatakować bakugana na dowolnym polu. CENA: 350 $.

Fala tsunami (Rycerz Aquos) - jeśli masz na polu 3 bakugany aquosa i jednym z nich jest Rycerz Aquosa, to można aktywować tę kartę by zniszczyć wszystkie bakugany oprócz Rycerza Aquosa. CENA: 500 $.

Ogromna fala (Syrenoid) - zwiększa jej moc o 100 punktów. CENA: 300 $.

Anthemusa (syreni śpiew) (Syrenoid) - tworzy wir wodny, który wciąga przeciwnika, wygrywając bitwę. CENA: 2 000 $.

Imitacja Wody (Syrenoid) - sprawia, że Syrenoid może pojawić się na dowolnej KO i nie można tej KO aktywować. CENA: 500 $.

Oślepiacz (Tentaclear) - może zanegować efekt dowolnej karty otwarcia. CENA: 300 $.

Promień Gamma (Tentaclear) - neguje efekt karty super mocy. CENA: 500 $.

Haostaza (Tentaclear) - jeśli na polu są przynajmniej 3 bakugany haosu w tym on, to dodaje mu 100 mocy. CENA: 200 $.

Potężny szpon (Terrorclaw) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 750 $.

Bariera tarczy (Terrorclaw) - neguje efekt dowolnej karty. CENA: 750 $.

Ostrze Mocy (Tigrerra) - jeśli Tigrerra znajduje się na polu i na innej KO rozgrywa się bitwa, to dzięki tej karcie Tigrerra może dołączyć do tamtej bitwy (moc bakuganów na jednej KO sumuje się). CENA: 500 $.

Uderzenie nosem (Tuskor) - pozwala zaatakować przeciwnika na dowolnym polu. CENA: 100 $.

Wodny cyklon (Frosch) - dodaje mu 200 punktów i odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. CENA: 2 000 $.

Wzmocnienie Robotalliona (Robotallion) - zwiększa jego moc o 50 punktów. CENA: 150 $.

Cięcie 0 (Kosiarz Strachu) - zwiększa jego moc o 80 punktów. CENA: 200 $.

Twarz Gniewu (Fourtress) - zabiera 50 mocy przeciwnikowi i dodaje je sobie. CENA: 300 $.

Twarz żalu (Fourtress) - neguje efekt karty otwarcia i nie pozwala na użycie karty super mocy. CENA: 1 000 $.

Szybki Wir (Gargonoid) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 800 $.

Rozerwanie skrzydeł (Griffon) - zabiera przeciwnikowi 50 mocy i dodaje je sobie. CENA: 300 $.

Wybuch ognia (Griffon) - używa ostatecznego ataku i ginie razem z przeciwnikiem. CENA: 750 $.

Szlachetny zielony wiatr (Skyress) - zwiększa jego moc o 200 punktów. CENA: 1 000 $.

Wiatr Wściekłości (Skyress) - za każdego bakugana Ventusa oprócz Skyress zmnięjsza moc każdego bakugana przeciwnika o 50 punktów. CENA: 400 ru.

Mega uderzenie (Gorem) - zwiększa jego moc o 50 punktów. CENA: 120 $.

Wirujący spodek (Altair) - dodaje mu 200 punktów mocy. CENA: 1 000 $.

Cynobrowy strumień (Atchibee) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów mocy. CENA: 1 200 $.

Wstrząs (Anchorsaur) - wzywa najsłabszego bakugana przeciwnika na pole walki (na kartę otwarcia z Anchorsaurem). CENA: 400 $.

Usuwacz mocy (Anchorsaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów. CENA: 1 500 $.

Iskra ochrony (Anchorsaur) - odbija atak przeciwnika (oba bakugany trafiają do ręki i można ich ponownie użyć w tej walce). CENA: 200 $.

Ścigający Tajfun (Atmos) - zwiększa jego moc o 100 puntów. CENA: 350 $.

Sędzia Mythran (Elico) - moc przeciwnika maleje o 100 punktów. CENA: 400 $.

Błyskawiczne zamrożenie (Elico) - neguje moc karty super mocy. CENA: 550 $.

Bliźniaczy powrót (Elfin) - jeżeli część mocy została odebrana Elfinowi, to dzięki tej karcie ta moc wraca ale zdwojona (czyli jak ktoś zabierze 100 mocy, to dzięki tej ksm odzyska 200). CENA: 500 $.

Błękitna tarcza (Elfin) - jego moc rośnie o 200 punktów. CENA: 1 000 $.

Blokada lodu (Freezer) - sprawia, że jeden bakugan przeciwnika nie może się ruszyć (działa dłużej niż 1 turę w przeciwieństwie do reszty kart). CENA: 350 r$.

Szlak fotonów (Hades) - zmniejsza moc wszystkich bakuganów przeciwnika o 150 punktów. CENA: 1 100 $.

Czas młota (Hammersaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 150 punktów i zwiększa moc Hammersaura o 150 punktów mocy. CENA: 1 500 $.

Bojowa Marionetka (Percival) - pozwala przyzwać jednego z bakuganów przeciwnika na dowolne pole. CENA: 350 $.

Pani ciemności (Percival) - neguje moc karty super mocy. CENA: 500 $.

Tytanowe kości (Primo Vulcan) - zabiera przeciwnikowi 150 punktów i dodaje sobie 150 punktów mocy. CENA: 1 500 $.

Zamiana Rycerza (Rycerz dowolnej domeny) - zmienia domenę Rycerza. CENA: 150 $.

Hybrydowe działo (Wired) - zwiększa jego moc o 100 punktów. CENA: 300 $.

Kart Specjalnych Zdolności (KSZ) są Kartami Super Mocy (KSM), ale ich działanie jest ograniczone jedynie do jednego rodzaju bakuganów.

Kart Super Mocy (KSM) można użyć także jako kart otwarcia. Każda KSM działa jedynie na jednego bakugana i tylko do momentu bitwy z innym bakuganem lub do powrotu do ręki. Na każdym bakuganie może być aktywna maksymalnie 1 KSM.

Działanie kart otwarcia jest ograniczone jedynie do bakuganów znajdujących się na danej karcie.

Każdą kartę można użyć tylko raz na walkę, chyba że jakaś inna karta ma efekt, dzięki któremu jakiejś karty nie można użyć w ogóle, lub jakąś kartę można użyć dwukrotnie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemonword.pun.pl www.birdspiders.pun.pl www.gossip-girl.pun.pl www.gry-mmo.pun.pl www.pndc.pun.pl